İptal ve İade Koşulları
Siparişiniz size ulaştığında ürününüzde herhangi bir hasar yada kusurla karşılaştıysanız 72 saat içerisinde bizimle iletişime geçmeniz ve ürünün görselini paylaşmanız gerekmektedir. Kusurlu ürün için, dilerseniz ücret iadesi, dilerseniz değişim tarafımızca yapılacaktır ve kargo ücretleri wegg.co tarafından karşılanacaktır. 72 saat içerisinde kusurlu ürün tarafımıza bildirilmediği takdirde sipariş kusurlu ürün olarak değerlendirilmeyecektir.
wegg.co gönderilecek iade ve değişim ürünleri için Yurtiçi Kargo anlaşma kodumuz paylaşılacaktır. Ürün farklı bir kargo firması ile gönderilirse ödeme müşteriye aittir.
Bir hasar yada kusur olmadan da 14 gün iade hakkınız mevcuttur. Aynı şekilde talebiniz için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Bu durumda kargo masrafları müşteriye aittir.
Her türlü değişim veya iadede, ürünü size gönderilen paketlemeyle gönderilmesi gerekmektedir. Farklı bir paketleme yada gönderilen paket malzemeleri kullanılmaması durumunda, kargo sürecinde ürüne hasar gelirse hasardan müşteri sorumludur. Tüm iade ve değişimler için ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kontrol edilecek, akabinde müşterinin isteğine göre iade veya değişim gerçekleştirilecektir.
Ücret iadesi, ödeme altyapımız Paytr aracılığıyla, satın alma işlemini yapmış olduğunuz Kredi Kartı/Banka Kartına yapılacaktır. İade, Kredi kartlarına X-Y iş günü, banka kartlarına X-Y iş günü içerisinde yansır.
Bizimle iletişime geçmek için buraya tıklayabilir yada Support@wegg.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.